2015-05-22

Morgon på båten!

Jag väcktes rätt tidigt av solen som sken in genom hyttfönstret. Att det fanns rullgardin upptäckte jag inte kvällen innan. Annars har vi sovit gott båda två! Sköna sängar! 

Lite skillnad mot när jag åkte samma sträcka sist, när Frida och jag skulle ut och tågluffa. Då sov vi på golvet i ett vilstolsrum, det var kallt och hårt...


Frukostbuffé är väl bland det bästa som finns? Lyxen att kunna välja! Fast oftast blir det yoghurt och smörgås för min del. Håkan hade också klarat sig bra på båten om han hade varit med, det fanns bacon och äggröra och korvar och - you name it!


Frukostsällskapet!


Efter frukosten gick vi ut på däck och såg Gdynia från havet!


Snart var vi framme och det var dags att stiga av båten och på Bloggbussen!

Den här redan är verkligen toppen, Stena Line och Pomorskie travel!

1 kommentar:

  1. Underbart med hotell frukost! Är avis/ Maria

    SvaraRadera