2015-05-25

Dags att ta farväl av Bloggbussen 2015

Söndag morgon, nu återstår tyvärr inte mycket av vårt äventyr. Vi åt frukost tillsammans, ett gäng trötta barn och det fans nog en och annan trött mamma i gänget också! Det är lätt hänt när det är svårt att slita sig från melodifestivalen!


Tyvärr speglar sig hyttgardinerna i fönstret, men jag ville gärna visa er utsikten från vår hytt!


Så småningom kom vi iland och det var dags att säga farväl. Några sista ord från våra "reseledare" Ylva och Alexandra och sedan kramkalas. Vi har haft så roligt tillsammans och det var verkligen tråkigt att behöva säga farväl.


På återseende Stena Spirit!

 
Vi har haft det så bra, det har varit så roligt, vi har sett så mycket fint och gjort så mycket roligt - jag hoppas det har framgått av mina inlägg. Jag vill verkligen åka tillbaka. Snart!
 
Och jag hoppas att ni blivit sugna på att åka till Polen och att ni förstår att det inte är ett grått och tråkigt öststatsland utan ett land med fina stränder, grönska, vackra gamla hus, restauranger med mycket god mat, och som är fullt med aktiviteter som passar både barn och vuxna. Åk dit!
 
Missa inte erbjudandet om 25% rabatt med koden BLOGGPOLEN!!!
 
"Erbjudande: 25% rabatt på Prova på Polen, t/r Karlskrona - Gdynia inkl del i hytt. Stanna upp till 3 nätter iland. Uppge erbjudandekod BLOGGPOLEN för att erhålla rabatten. Rabatten avser inte miljötillägg. Boka i perioden 24/4-30/06  och res i perioderna 24/4-30/06  samt 1/9-6/12."
 
Ännu en gång ett stort tack till Stena Line och Pomorskie travel som bjöd med oss på denna resa och tack till Ylva, Alexandra, Iza och vår polske guide Maciej vars namn jag nu tror jag kan stava! Ni har varit toppen!

2 kommentarer:

  1. Jättekul att följa med på er resa! Ni verkar ha haft det riktigt trevligt:)

    SvaraRadera