2015-05-03

Helg med nyttigt och onyttigt!

Jag försöker ju att äta nyttigt, men på helgerna blir det inte alltid så nyttigt. Igår, t ex, blev det chokladmousse med crisp och grädde. Gott!


Från igår måste jag också visa bild på Lisa och Shelly som sover bredvid varandra. De trivs tillsammans ibland i alla fall!


I förmiddags såg jag denna bild på Facebook, den snodde jag. Den får ni titta på istället för nån bild på mig och Mathilda från i förmiddags när vi gick en långpromenad. 


Det blev promenad i eftermiddags också. Och ridning för barnen. Och fika och lek. Mycket trevligt, och bra väder blev det också!


På promenaden såg vi tre älgar! En av dem syns nästan på bilden nedan!


Lite fårgos blev det också!


När vi kom hem gick Oskar och jag till grannen och köpte orienteringskläder. Absolut inget måste att ha, men när Oskar ville väldigt gärna!


Jag har verkligen rört på mig idag, för jag har grävt också. Nu är det bara en fjärdedel kvar!


Att jag har rört på mig mycket idag syns på Breeze. Personligt rekord i antal steg!!!


Nu väntar en ny arbetsvecka, med APT och utvecklingssamtal. Önskar er en trevlig söndagskväll och en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar