2015-05-10

Lite av varje en söndag i maj

Jag vaknade före resten av familjen och gick ut och sprang en runda på 4,84 km. Låter det inte hurtigt så säg! Idag sprang jag femkilometersrundan fast åt andra hållet (uppför mördarbacken). Andra bästa tiden!

På eftermiddagen var Oskar bjuden på Tims bowlingkalas. Det var mycket roligt och Oskar hade fått det bästa bowlingresultatet, vilket han var nöjd med. Den talangen har han inte fått från sin mor. Eller sin far. 


Elvira och jag skjutsade hem Andjelin och gosade lite med kattungarna. Elvira är rätt sur över att inte vi har kattungar. 


Ikväll har vi ätit hemgjord thaimat, kyckling med cashewnötter. Gott!


Oskar och jag har förberett lite inför den gammaldags skoldag vi ska ha på onsdag. Hängslen gjorda av resårband, fastsydda i byxorna. Vad tror ni om det?


Lite lånade kläder! Nu behöver jag bara en brosch. 


Vid 22-tiden tassade två barn ner till mig. Den ena mådde inte bra och den andre kunde inte sova. Jag kramade dem och skickade dem i säng igen. Fast först tog vi en groupie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar