2015-05-01

Kosläpp och väderdepp

Idag har vi varit på kosläpp hos Marcus och hans familj. En massa kor hoppade lyckliga ut genom dörrarna! Sedan tillbringade jag en timme hos fåren, jag hade lovat att hjälpa till lite. En massa gulliga ungar kom och klappade får och fick pussar av dem! Sedan fikade vi lite! Trevligt!


På eftermiddagen åkte Håkan och jag ut och cachade, men det började regna så vi tog bara tre stycken. En av dem var vid denna sten!


Vid ett par tillfällen idag har jag sett flera veteranlastbilar och när jag googlade lite noterade jag att det var veteranlastbilsträff i närheten. 


När vi kom hem tittade jag på Grey´s Anatomy. Sorgligt avsnitt. Tydligen varken seriavslut eller säsongsavslut, som jag trodde, dock. 
Sedan har jag deklarerat. Jag har inte promenerat, regnvädret minskade min inspiration till noll...

Hoppas vädret blir bättre imorgon!

1 kommentar:

  1. VA??!! Finns det ett SISTA avsnitt på Grey's Anatomy??!! Jag visste inte att det var så illa med serien...det är ju en av de bästa serierna på tv! Vad tråkigt!

    SvaraRadera