2015-05-08

Torgfest med utställning!

Fredag! Alltid skönt med fredagar, men efter en lååång vecka med många arbetstimmar är det extra skönt! Jag klarade av motionen rätt snart, 5 min promenad, därefter intervaller 90 s jogg, 60 s långsam jogg x 12 och ett par minuters extra joggande på slutet. Jag valde att springa 3 km rundan och därefter 1 km rundan idag. Jag tror det innebar ännu mer uppför och nerför än annars. Det var jobbigt. Det var också första gången jag sprang intervaller där det snabba passet pågick längre tid än det långsamma, vilket var skitjobbigt, minst sagt. Men bra träning!
 


Oskar och jag åkte ner till centrum, eftersom hans klass har ställt ut lite saker på en konstutställning i samband med en torgfest. Där passade han på att hoppa hoppborg.


Sedan tittade vi klassens fina bondgårdsdjur gjorda av tungspatlar!


Oskar guidar mormor och morfar och visar vad han har gjort!


Vi lyssnade på invigningstalet, sedan handlade vi och åkte hem.
 
Nu har jag för övrigt bytt till sommarskal på mobilen! Lite roligare än det svarta jag haft ett tag nu!
 

Nu är det sovdags för mig och Elvira!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar