2015-05-05

Hurra!!!

Vi kom med på Bloggbussen 2015! Hurra!!! Jag såg det när jag var på jobbet och hoppade genast in till min chef och bad om ledigt, vilket jag fick! När jag kom hem berättade jag det för dottern, som blev överlycklig!!! Dock har jag inte vågat berätta det för sonen än, han som får stanna hemma. Det kommer inte bli glada miner... Men Elvira och jag är glada!

 
Övriga vinnare hittar du här. Vill du läsa mer om vad vi ska göra? På Stena Lines hemsida kan du läsa om vår resrutt! Elvira och jag ska läsa och titta på bilder om en stund, när Oskar har somnat. Hurra! Vad kul!!!

5 kommentarer:

  1. Grattis. Vad spännande och kul det ska bli!

    SvaraRadera
  2. Grattis!! Vad kul för er:)) Hoppas att Oskar inte blir alltför besviken... Han kanske får hitta på något roligt med pappa istället?

    SvaraRadera
  3. Hej Johanna! Kan du höra av dig till mig på ylva.vitorovic@stenaline.com så snart som möjligt? Tack! /ylva.

    SvaraRadera
  4. Grattis, hoppas att ni får en riktigt rolig resa!

    SvaraRadera