2015-05-06

Jobb, pool och motion

Igår och idag har jag haft utvecklingssamtal, fyra per dag. Intressanta samtal med trevliga barn och föräldrar, men fy vad det är tråkigt att komma hem sent. Igår jobbade jag 7.30-19, idag "bara" 7.30-17.30. Mellan samtalen idag kollade jag telefonen. Jag hade fått mms från Håkan, en bild på området jag grävt för poolen. Det är visst redan pool där...


När jag kom hem var det bara att ge sig ut i spåret och jogga. Jag hade ett 4,8 km-lopp som jag egentligen skulle ha gjort igår, men då orkade jag inte... Och så ville jag hinna träffa barnen lite också. Men idag blev det av!


Det gick bra att springa! Jag valde en ny slinga som var riktigt vacker i solskenet, och stora delar av den kändes det riktigt bra. Sen kom en uppförsbacke mot slutet, det var väl inte det roligaste, men jag klarade det! 


4,8 km! Jag är nöjd!

1 kommentar: