2015-05-26

Har jag lyckats övertyga er?

Nu har jag bloggat i flera dagar om vår resa till Polen och allt roligt vi har gjort. Det har verkligen varit en helt fantastisk resa och jag längtar verkligen tillbaka. Jag hoppas att jag har fått dig att längta dit också! Behöver du se ännu mer för att bli övertygad om att Polen är ett bra, roligt och trevligt resmål för hela familjen? Titta i så fall på Stena Lines fina film:


Och om du är redo att boka en resa, så glöm inte att använda dig av bokningskoden BLOGGPOLEN!

"Erbjudande: 25% rabatt på Prova på Polen, t/r Karlskrona - Gdynia inkl del i hytt. Stanna upp till 3 nätter iland. Uppge erbjudandekod BLOGGPOLEN för att erhålla rabatten. Rabatten avser inte miljötillägg. Boka i perioden 24/4-30/06  och res i perioderna 24/4-30/06  samt 1/9-6/12."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar