2015-05-25

Lyx och mellomys på Stena Spirit!

Lördag kväll, dags att ta Stena Spirit tillbaka till Sverige. Vi var lite sena och fick bokstavligt talat springa ombord på båten. Men vi kom med! På hemresan hade vi båtens finaste hytter, i Panorama class. Det kändes verkligen lyxigt, vi har aldrig kostat på oss nåt liknande tidigare. Det var nästan så vi inte trodde vi var på en båt, förutom när vi tittade ut genom fönstren. Elvira har som ni ser parkerat sig i dubbelsängen. Rummet var stort, det fanns en soffa med bord också!


Hela bloggbussen-gänget samlades vid båtens spaavdelning och där dukades frukt, snacks och dricka fram. Riktigt mellomys!


Där satt vi och tittade ett tag och såg Måns sjunga sitt bidrag!


Elvira och Linnea gjorde Heja Måns - skyltar. Bilden har jag lånat av Linneas mamma Christel, jag hoppas det är ok?


När Måns hade sjungit gick vi till shoppen, Oskar ville ha Toblerone, Håkan ville ha öl, Elvira ville ha en gosedjurshund och jag ville spendera de polska pengar jag hade kvar. Det blev en del godis och så köpte jag ett halsband åt mig själv!

Sedan gick vi till hytten och la oss. Vi hade naturligtvis på Eurovision Song Contest på Tv:n. Elvira var övertrött och hade svårt att somna, men lyckades till slut. Jag hade tänkt sova, men fastnade i den spännande omröstningen och kunde inte somna förrän det stod klart att Måns hade vunnit.

Stort grattis Måns!!!

 
Stena Line, tack för att vi fick sova i en av era finaste hytter! Vi hoppades på att få göra det när vi kikade runt på er hemsida innan  resan, men vi vågade inte riktigt tro att vi skulle få det. Det kändes riktigt lyxigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar