2019-09-01

Vad jag äter? och lite till

Varje dag är ett kämpande med att få i sig mat, som jag inte är det minsta sugen på. Den första veckan ser det ut såhär. Två gånger om dagen äter jag yoghurt med mosade bär och mjölkpulver (för extra protein).



Två gånger om dagen äter jag smoothies, hittills har jag kört på färdiga sådana eftersom den enda av de jag fått recept på som jag testat smakade vedervärdigt. Ska testa att göra nån annan sort i eftermiddag.



Två gånger om dagen äter jag soppa med extra protein i. Just den här soppan ser kanske inget vidare ut, men det är Håkans fantastiska kantarellsoppa och smakar mycket gott! Inte för att jag är sugen på att äta för det, men det är tur den är god!



Det handlar visst mycket om mig nu på bloggen. Barnen lever och mår väl, liksom Håkan. Oskar köpte en whiteboardtavla häromdagen, han ska räkna ut matematiska formler! Roten ur är det han har sysslat med mest de senaste dagarna.



Just ja, jag får inte glömma mitt lilla kvällsnöje... De första 10 dagarna ska jag ta en spruta på mig själv. Det är inget jag gillar direkt. Inte för att det gör ont, men för att det är obehagligt att sticka in vassa saker i kroppen... Men det går, det måste det ju. Det blir säkert lättare för varje dag.
Syrran har hälsat på, det muntrar upp att prata en stund med nån!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar