2019-09-08

Motion, mat och bak

Lördag förmiddag sov jag länge. Det innebär att det blir lite stressigt att klämma in alla måltider. En promenad blev det i alla fall!



Håkan skördade Oskars majs, visst ser de fina ut?!



Jag åt omelett med fetaost och gräslök till lunch. Det var riktigt gott!



Håkan rökte lax till kvällen!



Elvira bakade en trelagerskaka. Först cookie dough. 



Sedan oreo och ovanpå det browniesmet! Låter gott men mäktigt. Själv smakade jag förstås inte. 



Oskars jättebit!



Till mellanmål testade jag bananplättar med kanel. Det var inte så tokigt!



Till kvällsmat blev det ju då rökt lax. Jag lägger upp maten på assietter, om du tycker det ser ut som en full tallrik. Lite för mycket lax blev det nog, nån timme efter maten mådde jag dåligt, ev en så kallad dumpning. Men gott var det!



Gjorde jag nåt för övrigt? Elvira red. Jag virkade och såg på Game of Thrones. Mamma kom och fikade. Säkert gjorde vi nåt mer, men på det stora hela var det en slöardag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar