2019-09-06

Stygnborttagning och pass

Igår hade jag tid på vårdcentralen för att ta bort stygnen. Mamma skjutsade mig. Det var ca tio minuter kvar tills de öppnade, så jag stod och väntade i korridoren, tills jag var tvungen att sätta mig. Benen skakade och det kändes som om alternativet var att falla ihop på golvet. Nu vill jag verkligen få tillbaka lite ork och styrka. 



Stygn och stygn, förresten, det var agraffer, som häftklamrar



Det hade läkt fint, nu har jag lite tejp över bara. 



Mamma och jag åkte en sväng på byn, sen åkte vi hem och tog tidigt förmiddagskaffe och en kort promenad. 

När Håkan kom hem åkte vi en sväng för att hämta ut våra pass. Jag tog med mellanmål, ifall det skulle dra ut på tiden. Keso och hallon. 



Som alltid blev vi fantastiskt vackra på passbilderna! Vi är inte sura, men vi fick inte le. 



På eftermiddagen var jag på ett kort besök på biblioteket och lånade några böcker. Måste ha lite att göra!

2 kommentarer:

  1. Låter som om ni har en spännande resa på gång???

    SvaraRadera
  2. Vi skaffade faktiskt pass ändå, ifall vi skulle få för oss att åka någonstans. Alltid bra att ha pass!

    SvaraRadera