Igår gjorde Håkan och jag ovanligt mycket tillsammans. Vi tog en morgonpromenad.
Livet enligt Johanna
Om vardag, föräldraskap och familjeliv!
2026-06-23
Håkan och jag gör saker tillsammans
2026-06-22
Hemfärd
Håkan tog en promenad på söndagsmorgonen, Maria och jag la klart pusslet.
2026-06-21
Lugn midsommardag
Vi tog det lugnt på förmiddagen.
Pusslade
Vi åt kvällsmat. Håkans hemgjorda potatissallad!
2026-06-20
Midsommarafton i Sälen
Vi började dagen med frukost och förmiddagsfika.
När Maria skulle göra tårtan upptäckte hon att grädden vi köpt var sur. Vi letade öppna affärer och fick åka ner till Sälen-byn.
Kvällsmat som följdes av film. The usual suspects. Och vi började också titta på Lucky number Slevin.
2026-06-19
Mot Sälen igen!
På förmiddagen handlade vi och packade. Vid tvåtiden hämtade Håkan och jag Maria och åkte mot Sälen igen!
Vi köpte kaffe i Filipstad och i Vansbro köpte vi med fika.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

















































