2019-09-20

Promenader, thaimat och besök på jobbet!

Den här veckan är den sista jag är sjukskriven, om allt går som planerat. I början av veckan hände det inte så mycket, jag promenerade på förmiddagen precis som vanligt. Flera dagar har varit soliga fast kalla. Jag har utökat mina promenader och gått 1,5 - 1,8 km. Jag har fortsatt äta lättmosad mat, i helgen ska jag försöka mig på lite annat, som pasta och mjukt bröd, tror jag. 



I onsdags följde jag med Ingmarie till lasarettet, hon skulle träffa en läkare och jag åkte med för att komma ut lite. Vi hann prata en massa och så hann vi besöka min favoritaffär med asiatiska varor. Jag köpte ostronsås och satay, röd curry, panang curry och Tom Kha paste!
 


Det blev flera soliga men kyliga promenader. Det är vackert i alla fall!



Igår eftermiddag gick jag till jobbet en kort stund. Jag behövde veta lite vad de har jobbat med och så har vi precis fått nyrenoverade klassrum som jag ville titta på. Jag packade med mig kalendern och en smoothie. Fasar för att lyckas packa med två mellanmål och lunch till jobbet varje dag...



Såhär ser klassrummet ut!



När jag kom hem hade Oskar gjort marknadsnougat. Bara sådär. På en torsdag. Påhittig är han definitivt!



Elvira red igår. Jag ägnade kvällen åt att brodera en julduk och titta på Grey’s Anatomy. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar