2019-09-01

Lördag!

Lördagen skiljde sig inte så mycket från övriga dagar i veckan, förutom att familjen var hemma. Ja, och så kom syrran och eftermiddagsfikade och pratade bort en stund. Och på förmiddagen skjutsade Håkan mig till en affär för att köpa present till Daniella, som fyller år idag. Det var tufft att stå och vänta medan den blev inslagen, jag höll mig i disken och svettades och skakade lite lätt...

Vi har fortfarande fullt med fjärilar i trädgården, den här satt på poolen.



På kvällen åt familjen kräftor och räkor medan jag åt kantarellsoppa.



Jag gick runt rundeln på granngatan, långpromenad!



Vid åtta tänkte jag att jag alldeles strax skulle resa mig och göra i ordning kvällsyoghurten, men avvaktade lite och glömde bort det. När jag var på väg att gå och lägga mig upptäckte jag det och var tvungen att sätta mig och äta... Jag vågar inte hoppa över nåt mål, för jag får i mig rätt lite näring redan som det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar