2019-09-08

Fredagsmys

I fredags förmiddag gick jag nästan 700 meter. Oerhört långt, eller hur? Jag försöker gå 2000 steg per dag och tanken är att öka till 3000 steg nästa vecka. 



Oskar åkte med Marcus och badade efter skolan. 
Tidig kväll fick jag skjutsa Håkan till en kollega för lite afterwork. Sedan passade jag på att hämta ut ett paket åt Oskar, det blev mitt första besök på Ica. Kö vid posten och kö i kassan, det var ingen höjdare. Men det gick!
Sen åt vi tacos. Jag åt tacofärs, guacamole och skalade, finhackade tomater. 



Oskar tittade på Fångarna på fortet medan jag såg Dobidoo. Elvira och jag såg sen början av en dålig film, Falling Inn Love. Så blev det dags att hämta Håkan. Vad länge sedan det var jag körde bil i mörker. Winter is coming!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar