2018-08-30

Växthusflytt, röstning och jobb

Även denna vecka har bestått av mycket jobb. I tisdags slutade jag relativt tidigt. Då passade vi på att åka och förtidsrösta. Den medborgerliga plikten är avklarad. Jag ser med spänning och viss oro fram emot valresultatet.


Sedan åkte jag och hjälpte syrran att flytta ett växthus. Det är vår brors, men stod på en tomt vid ett hus han hyr ut och användes inte. Vi plockade bort glasrutorna i taket och på ena gaveln och långsidan.


Igår jobbade jag till kl 18, åkte hem och åt mat och sedan åkte jag och flyttade växthus. Syrran hade hunnit ta bort de sista rutorna innan jag kom, så nu skruvade vi loss ställningen och bar hem den till syrran. En något lustig syn!


Sen åkte jag hem och jobbade ett par timmar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar