2018-08-17

Halvdöd

Första arbetsveckan är nästan avklarad, och jag är halvdöd. Det är så mycket nytt, så mycket som ska planeras och så mycket som ska genomföras praktiskt. I onsdags gick jag till jobbet strax före 7, gick hem och fortsatte jobba strax före fem och jobbade till strax efter tio på kvällen. Lunchpaus, fikapauser och så lagade jag mat på kvällen, men i övrigt såg dagen ut så. Igår glömde jag en del material på skolan, så då blev jag inte sittande lika länge. Idag slutar vi 15, men vi får väl se om jag är klar för hemfärd då. För i eftermiddag måste allt vara klart, på måndag kommer barnen! 17 stycken små ettor kommer jag möta, en ny klass. Det ska bli spännande! Jag återkommer med bilder på hur klassrummet ser ut om jag har fått i ordning det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar