2018-08-21

Sista sommarlovsdagen

Oskar började sista sommarlovsdagen i stan, han var ju på party med övernattning i lördags. Han hade haft jättekul och var mycket nöjd när han kom hem. Elvira red på förmiddagen. Penny och Mathilda hälsade på Sigrid och Sanna. Jag städade kaninernas vinterbur, som vi flyttat ut för att ha ute i vinter. Vad Håkan gjorde och vad jag gjorde mer minns jag inte, inget särskilt förmodligen.

På eftermiddagen gofikade vi med vaniljhjärtan och dinosauriekex.



Penny åt med hela ansiktet.


Jag hade lite jobbförberedelser att göra, förstås, så det gjorde jag framåt kvällen. Jag såg också Now you see me 2, vi såg ettan i lördags kväll. Filmer vars existens jag helt missat, men som var bra, helt i min smak.

För barnen var det nu dags att försöka komma i säng i normaltid, eftersom detta var sommarlovets sista kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar