2015-07-09

Skanna diabilder

Idag har jag skannat diabilder från 60-talet, då mina syskon var små. Här syns min farmor o farfar på farfars 60-årsdag.


Mamma var här och fikade, sen åkte jag och hämtade skannern hos henne och satte igång!


Efter ett tag kom jag på att det gick bra att se på 1864 på datorn samtidigt som jag skannade. 


Och så småningom upptäckte jag att 12 timmar swishat förbi. Jag har dock druckit kaffe, ätit caesarsallad, handlat lite mat och byggt ihop en playmobilpolisstation också!

2 kommentarer:

  1. Jag måste bara fråga dig: Luktade din flädersaft också konstigt medan den stod och saftade till sig?! Jag vet ju inte om det är normalt, eller om jag har gjort något fel igår? Just nu har jag svårt att se hur den någonsin ska kunna smaka gott.. haha!

    SvaraRadera
  2. Sv: Åh vad bra, då finns det hopp fortfarande:) Jag vet ju att vissa saker kan lukta konstigt men ändå vara goda, så det är bara att hoppas att det här är en av dem. Jag har svårt att se vad jag kan ha gjort fel annars...

    SvaraRadera