2015-07-30

Lycklig dotter!

Elvira är hundvakt åt sin bonuskusins hund. Gissa om hon är lycklig! Förra året tyckte hon till slut att det blev jobbigt, men i år tror jag inte det kommer sluta så.


Det är kul att hon kan få prova på ett par dagar, eftersom jag och Håkan varken kan eller vill ha hund. Fast visst blir man lite sugen!


Lillebror och jag fick äran att följa med på sista kvällspromenaden. 


Lycka!


Det är lite lustigt, jag följer tre bloggar där familjerna precis skaffat hund. Det är inte därför jag följer dem, utan av det tjugotal bloggar jag följer har tre vakt att skaffa hund i sommar. De är olika väl förberedda och har lite olika idéer om hur man ska göra, jag hoppas det kommer gå bra för dem. 

Nu ska jag ta och baka blåbärspaj!

1 kommentar:

  1. Vilka bloggar är det? Allt som har med hundar intresserar mig som du förstår:) Det är ju ett jättebra sätt för din dotter att öva på 'ansvar' om inget annat:)

    SvaraRadera