2015-06-01

Min 40-årsdag!

Dagen började med att jag blev gratulerad av Håkan och barnen. Sedan blev det vardagsbestyr, barnen skulle äta frukost, klä sig och gå till skolan. Fast det ösregnade, så de ringde mormor och fick skjuts. Jag har varit ledig idag, så jag åt frukost i lugn och ro och gav mig sedan ut och sprang. Här är jag på väg uppför "mördarbacken". När jag var på väg hem ringde mamma, så jag fick fikasällskap och hjälp med att städa undan efter gårdagen. Tack mamma!


När Oskar kom hem roade vi oss med att  spela lite mjuktennis med en innebandyboll. Det gick sådär, men vi hade roligt!


Vi hoppade lite studsmatta också!


När Elvira kom hem fikade vi och skrapade trisslotter. Tyvärr vann vi inget!


Men fikat var gott!


Ikväll har Oskar (och jag) varit på orientering. Det är kul, hoppas han fortsätter med det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar