2015-06-29

Bloggbussen 2015

Nu är vinnaren av Bloggbussen 2015 utsedd. Vinnare blev Terese Enqvist med sonen Sebastian!
Motiveringen:

Med vackra bilder, trevlig film och härliga texter samt en energi som smittar av sig inspirerar Terese Enqvist sina läsare att ta med hela familjen och besöka Polens Riviera. Därför koras hon härmed till vinnare av Bloggbussen 2015.

Grattis Terese och Sebastian!

Självklart deppar vi lite här hemma, Oskar har verkligen hoppats på att han också ska få åka till Polen och Elvira och jag ville gärna visa allt fint och roligt vi varit med om. Samtidigt är jag så glad att jag fick chansen att åka med Elvira, vi hade ett par riktigt härliga dagar tillsammans!

2 kommentarer:

  1. Så bra, då kan du tävla igen nästa år!
    /Syster Yster

    SvaraRadera
  2. SV: Vad kul att jag kunde inspirera dig när det gällde bullbaket!! Jag hoppas att du och familjen får chans att åka till Polen ändå:) Nog tyckter jag att du förtjänade att vinna:=)

    SvaraRadera