2015-06-28

En sommardag!

Jag började dagen med en joggingtur i solskenet som gick bättre än väntat. Inte fort, men längre än någonsin!


När jag kom tillbaka tog jag ett snabbt dopp i poolen. Sedan blev det frukost på altanen, yoghurt med jordgubbar!


På eftermiddagen tittade vi på fina gamla bilar!


Det gjorde mamma och pappa också!



Barnen badade i poolen!


Jag läste i solen. Barnen lekte. Härligt, varmt och skönt!


Elvira testade att göra en högtalare till mobilen av två muggar och en hushållsrulle. Det fungerade!


Vi åt caesarsallad till kvällsmat, så gott!


Oskar hämtade ner grejer från garagetaket. 


Och hoppade sedan ner. Galning! Håkan skulle fånga men lyckades inte. Fast det ser ut som det på kortet. 


Oskar läste Jättarna anfaller (61 sidor) för mig. Jag har mutat barnen för att de ska läsa 10 böcker i sommar!


Det var en riktigt härlig sommardag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar