2015-06-01

40 år

Igår firade vi mina 40 år på jorden! Håkan hade lagat en massa god mat, pastasallad med kyckling och bacon, rökt lax, potatissallad mm och jag hade bakat marängkrisptårta och rabarberkaka. Jag glömde ta kort på fikabordet!

På eftermiddagen kom det en massa människor och gratulerade mig. 



Jag vet inte om Mathilda lyckades fånga alla på bild, och jag vet inte om folk vill vara med på bild, därför gjorde jag ett litet kollage med bilder på gästerna!



Jag fick så mycket fina presenter; blommor, böcker, morgonrock, lakrits, ljuslyktor, trisslotter, ett halsband, en minneskonsert med Ted Gärdestad, mordmiddag i Lerbäck, vantar, rabarbersaft, en blå ljuslykta, presentkort på akademiebokhandeln, Dollarstore och på Marieberg samt bidrag till att genomföra tjejklassikern!


I morse uppvaktade Håkan och barnen mig. Av barnen fick jag presentkort på Dollarstore. Håkan och jag ska se En midsommarnattsdröm i Vadstena!!!

Stort tack till alla som kom! Det var jätteroligt och jag hade en bra dag igår! Idag också för den delen, men det får jag återkomma till!

4 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen! Ser verkligen gott ut!

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen!! Det låter som om du hade jättetrevligt!!

    SvaraRadera