2011-01-30

Sjukskriven, dag 12

Idag har foten fått lite frisk luft, den har suttit på altanen och tittat på snön och barnen som åkte pulka. Tyvärr blev det lite kallt och ensamt efter ett tag, så den gick in igen.



Mathilda är hemma på besök! Hon hjälpte barnen i "pulkabacken" som Håkan byggt.



Mathilda la in en beställning på en amigurumi, en liten orange kanin. Jag har lite virkgarn kvar, men skulle behöva ha mera. Raggsocksgarn också!


Vi har haft Lejonkungen-maraton idag, vi såg ettan, tvåan och trean! Elvira och jag har spelat Den försvunna diamanten. Håkan testade att göra Pite-palt till lunch. Nu sitter vi framför TV:n och datorerna, barnen ser på det fantastiska programmet Dinosaurietåg.
Imorgon börjar en ny vecka, fler ensamma dagar här hemma för mig. Om en vecka hoppas jag att jag kan stödja på foten så pass bra att jag kan börja jobba lite igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar