2011-01-04

Lek & Buslandet

Idag har Håkan och jag varit med Elvira och Oskar på Lek & Buslandet. Vi gav dem det i julklapp, det var en uppskattad present. Håkan och jag har nu träningsvärk överallt... Elvira sprang först, efter henne kom Oskar som ropade "Vänta Vira!" och efter honom gjorde två slitna föräldrar ett tappert försök att hålla deras tempo. De kunde inte springa runt själva eftersom Oskar inte kunde ta sig fram överallt. Allra roligast tror jag Oskar tyckte var att skjuta bollar!


Elvira tyckte det var roligast att springa runt och klättra.


En vätskepaus blev det också! Korten är inte så bra, de är tagna med min lånade mobiltelefon (som jag är mycket tacksam att jag får låna...).



Efteråt åkte vi till McDonalds och hamburgare.

I eftermiddag har jag varit hos tandläkaren och lagat en tand, det var en gammal lagning som hade lossnat. Skönt att ha det gjort men fy vad det blev dyrt. 1900 kronor fattigare blev jag...

När jag kom hem öppnade jag ett brev ifrån sjukhuset, jag har fått tid för operation av min högra fot. Om drygt två veckor är det dags. Hjälp!


Dagens citat:
Om du alltid säger "vi får se" händer det aldrig någonsin någonting,
Nalle Puh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar