2011-01-13

Grattis Håkan!

Idag blev Håkan klar med sin lärarutbildning!!! Vi överraskade honom med fika på eftermiddagen. Mathilda hade gjort en fin skylt på ytterdörren.


Jag köpte en tårta från Ewelina, jättegod och mycket pasande för en nybliven lärare!


Observera tavelkritorna! En helt underbar tårta!


Fikasugna!


Fikat smakade gott!


Kalle kom också hem!


Jag tror att Håkan blev glad över överraskningen. Han blev i alla fall förvånad!
Stort grattis, älskade Håkan! Jag är så stolt över dig!

2 kommentarer:

  1. Grattis till din mans examen, bra kämpat! Vet hur det är att plugga med barn, intensivt, men det går. Längtar jag med...har två terminer kvar sen är jag klar sjuksköterska :o) Jättefin tårta ni köpt, undrar om min skulle vara med sprutor och plåster på ;o) Ha det gott! Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Stort Grattis till Håkan!!!! BRA GJORT!!!

    Kram Annemari

    SvaraRadera