2011-01-22

Lördag

Idag har jag stickat en hel del, igår också för den delen. Jag tänkte visa upp sockorna, dels den stora sockan som jag stickade tidigare i veckan för att ha över gipsskenan och bandaget när jag är ute och dels sockorna som jag håller på att sticka åt Elvira. Inte för att hon egentligen behöver fler raggsockor, men hon ville ha ett par och jag hade garn som jag inte visste vad jag skulle använda till så... Jag ska göra ett par sockor till Jossan också. Sen måste jag köpa garn, Håkan vill också ha sockor. I Degerfors-färger...


Idag har jag lyckats duscha också! Innan var jag för trött, för yr, för illamående och hade för ont för att våga försöka. Men idag gick det bra. Jag satt i badkaret på en plast-trädgårdsstol, med foten utanför badkaret på en vanlig stol och med en plastpåse på. Det är skönt att äntligen känna sig ren igen. Så nu surrar det inte fullt med flugor runt mig =)
Nu kommer Håkan med utebelysningen som satt på garaget, det är visst min uppgift att packa ner den i lådan. Bäst att lyda order!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar