2017-03-30

Red Nose Day!

Love Actually har länge varit en av mina favoritfilmer, jag har sett den hur många gånger som helst och älskar de olika karaktärerna. Därför ser jag nu verkligen fram emot Red Nose Day Actually, en kortfilm  där vi får veta hur de olika karaktärerna har det idag! Den spelas in av Comic Relief som en del av ett välgörenhetsevenemang. Många av originalskådespelarna är med! Tyvärr är inte Emma Thompson med, hon tyckte det skulle vara konstigt när inte hennes motspelare Alan Rickman (som dog förra året) är med. Jag vet inte när den kommer att gå att se här, i Storbritannien tror jag att den redan har visats och i USA kan man se den i maj.
En trailer finns dock att se:

 
Jag skulle inte ha något emot att de gjorde en uppföljare på riktigt!

Om man som jag gillar Game of Thrones också så kan man ju också roa sig med att titta på Red Nose Day Game of Thrones, The Musical:


Underbar kortfilm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar