2017-03-09

Torsdag med simskola, ridning, lek och god mat

Oskar (och klassen och jag) har varit på simskola idag. Han dök från trean! Jag hade hjärtat i halsgropen, men simläraren sa att det var ok!
Han har först haft Marcus hos sig i eftermiddag, sedan har de varit hos Marcus. Elvira har varit där och ridit. Bilden har jag lånat av Ingmarie, och beskurit så att de andra barnen inte kom med. 


Jag hämtade dem och blev då inbjuden på fika, hallonpaj. Sååå gott!
När vi kom hem hade Håkan lagat indisk gryta, det var också jättegott, så nu är jag mer än mätt! 


Jag har också hunnit hjälpa syrran att ta av takboxen från bilen, läsa Lilla huset på prärien för Oskar och nu tittar jag på Hela England bakar!

2 kommentarer:

  1. Indiska grytan ser god ut!!! Jag antar att din man är kock??? Han verkar laga så otroligt mycket spännande mat:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han är inte utbildad kock men han älskar att laga mat!

      Radera