2017-03-12

Ullaredsfynd till hemmet, Håkan och mig!

Vissa saker är så enormt mycket billigare på Ullared än någon annanstans. Vissa saker kanske bara är lite billigare än annars och det kanske finns det som är lika billigt eller billigare någon annanstans. Men ska man ha några av de saker som är mycket billigare så lönar det sig verkligen att åka till Ullared. Fast man kanske handlar en massa man inte behöver också. Men det är ju samtidigt en rolig utflykt och hittills är det inte många saker jag ångrat att jag köpt. Om någon?
Bara för att ge ett exempel på hur billiga vissa saker är så kan jag ju berätta att den stora tekniklegolådan som Oskar köpte i julas var 600 kr billigare på Gekås. 600 kr!!! Varför åkte vi inte till Ullared på jullovet?!

Här kommer lite bilder på saker vi köpte (jag har inte fotat plastpåsar, disktrasor, kaffefilter mm, men har fyllt på med sånt också!):


Mitt bästa köp var nog den här paellapannan till grillen som jag köpte åt Håkan. Han har pratat om en sådan, så det var roligt att hitta en! Han fick också glasögon, en kokbok, t-shirts, Bullens pilsnerkorv med mycket mer.


Jag har köpt en scarf. Jag som hatar att ha grejer runt halsen. Men jag ser framför mig hur vårfin min svarta vår/höstjacka kommer se ut med denna. Ett eldstål är jag också lite lycklig över att jag köpte! Vet inte riktigt varför, men det hör till saker jag gillar.


Den blåa cardigan/ponchon/pläden kostade 19 kr. Jag kunde inte låta bli att köpa den. Mysbyxor och en cardigan blev det också.


Liksom t-shirt, tröja (jag älskar Gekås Basic U - basplagg), sportbh, strumpor mm hittade jag också. Inga shorts däremot.


En massa bra fynd, som vanligt!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar