2017-03-14

Uppdatering

Idag hade jag verkligen bestämt mig för att gå hem när jag slutade och det gick ganska bra, jag blev bara kvar tio minuter extra. Hem, säga hej till man och barn, gå på toa, äta en banan och sen iväg på föräldramöte med Elviras klass. Det diskuterades skolresa och de nya lärarna presenterade sig och berättade lite hur det är i skolan. Allt är inte bra.

När jag kom hem blev det telefonkontakt med min bror och min före detta svägerska, som inte hade möjlighet att vara med på föräldramötet, för att informera dem om vad som sagts. Sen har jag sagt god natt till barn och make. Nu slappa en stund i soffan, men snart läggdags, tror jag.

Imorgon blir det stan, måste växla pengar åt Håkan och köpa fotbollsskor åt Oskar.

Elvira har varit sjuk ett par dagar, huvudvärk och feber, och hon blir hemma imorgon också.

Oskar har varit på fotboll ikväll, med samma killar som han har börjat spela innebandy med. Håkan skjutsade honom och Marcus och kunde passa på att jobba lite eftersom de spelar bredvid hans jobb!

Nej, jag har inte så mycket mer att säga! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar