2017-03-27

Innebandy och bonusbarnbarn

Igår var det sista gången på innebandyn för Oskar. Han ville att jag skulle komma och titta, så det gjorde jag!


Det verkar som att han tycker det är kul! Efteråt följde han med Marcus och Pelle och badade. 


Jag åkte hem och bakade och sen kom svärmor och fikade. Mycket fika blev det, kardemummakaka, två sorters kladdkakemuffins och nutellakakor. Vi satt ute!!! Underbara vår!!!


Mamma kom och pratade en stund, sen kom Jossan med barnen. Penny var nyvaken och inte riktigt på humör först, men blev gladare efter ett tag. 


Roxanna ser ut som om hon undrar lite vem jag är och var hennes mamma är!


Oskar och Roxanna gosar!


Penny fick duplodjuren jag köpte på Ullared, roligast var nästan det lilla häftet med bilder på olika duplosaker. 


Vi åt varma mackor och Penny invigde "porslinet" jag köpte åt henne. 


Penny pussar Roxanna!


Penny provar sina nya solglasögon!


En härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar