2017-03-05

Man kan tro att han fyller femtio!

Nu har Håkan verkligen blivit firad!  Utöver det han fick i tisdags har han fått kort från släktingar och snus + ett studiebesök på en nyöppnad snusfabrik av sina kollegor.
Jag har inte visat korgen han fick från Bengt och Ingmarie. Öl, ost och kex, frön...


... och en smurf! De vet vad han gillar!


Jag glömde skriva att Håkan istället för blomma fick kåldolmar av sin mamma, det var mycket uppskattat! Han fick också ett bidrag till vår resa. 

Min mamma och syrran och mina bröder med respektive var här idag och firade Håkan. Han fick en blomma, en drakväxt av nåt slag, lite Game of Thrones-inspirerat så där. Och bidrag till resan!


Vi bjöd på smörgåstårta även idag!


Och Knäckig äppelpaj!


En trevlig stund tillsammans blev det, som alltid!


Vi diskuterade allt mellan Hitler och chili!


Tack alla som på olika sätt firat min Håkan på hans stora dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar