2017-03-12

Vårkänslor!

Idag fick jag riktiga vårkänslor. Snödroppar, solsken - jag fick sån energi att jag rensade i garaget, bland skidor, pjäxor och skridskor. Härliga vår!


Fast jag började dagen med huvudvärk i soffan, jag var rätt slut efter Ullaredsresan. Oskar spelade innebandy och Elvira red, så jag kunde slappa. Titta lite på skidåkning, plocka rätt på en del av det vi handlat osv. 
Elvira hade haft det rätt tufft med Tindur, han är envis men hon är envisare, så det gick bra!


På eftermiddagen, innan jag grejade i garaget, var vi hos Ingalill och fikade. Mums, vad gott det var!


Jag blir lite sugen på att plantera nån blomma i en burk, visst är det fint?!


Takboxen har vi tagit av också och så har vi plockat bort alla ljusslingor från i julas. Vi har ju jobbat på riktigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar