2016-03-02

Älskade pappa!

Nu har min älskade pappa flyttat hem till himlen. Han väntade tills vi alla hunnit hem från Sälen och Spanien, sedan kunde han lugnt somna in. Jag är så glad för pappas skull, samtidigt som jag är ledsen.

Delar med mig av lite bilder:

Pappa och jag på BB

Mamma och pappa, på utflykt till Stockholm

Pappa som reseledare, i Arvidsjaur på väg till Nordkap

Pappa och Elvira

Mamma och pappa på Nyhem 

Fika vid Kinnekulle

Målet i Mora 

Pappa och Oskar fikar i Sälen

Mamma och pappa på Ramundergården

Älskade pappa, tack för alla fina minnen! Jag saknar dig, men det är skönt att veta att du har det bra nu!

3 kommentarer:

  1. Vad ska man skriva vid sådana här tillfällen..?! Jag är så ledsen å eran familjs vägnar, men skönt att ni alla var hemma och kunde säga adjö till honom (för nu...) Underbara bilder och underbara minnen kan jag tänka. Stor tröstekram från mig!
    Annie

    SvaraRadera
  2. Kramar till dig och din familj!

    SvaraRadera