2013-07-19

Packat och klart!

Idag har vi packat och förberett oss inför vår semester imorgon. Då drar vi till Öland!!! Öland är en plats som jag verkligen tycker om, vi var där ofta när jag var liten, med en  massa trevliga släktingar.

 Mina brorsöner Andreas och Peter och jag (8 år) vid Borgholms slottsruin
 
Håkan och jag åker nu dit för fjärde gången.

 Kalle på en rauk i Byrum

Jag och Mathilda (och Elvira i magen) vid vraket vid Trollskogen

 Jag äter glass i hamnen och Elvira, 8 månader, tittar på

Håkan och Elvira beundrar solnedgången

Här kan ni läsa om vår förra Ölandsvistelse, när Oskar var 1 år och Elvira 4½. Vi har nog lite resfeber allihop och ser väldigt mycket fram emot vår semester. Väskorna är packade och det mesta ligger redan i bilen. Mathilda och katterna stannar hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar