2020-05-24

Lördag med shopping och bonusar

Jag hade i ett svagt ögonblick lovat Elvira att skjutsa henne och en kompis till stan så de fick shoppa lite. Jag hade också ett par ärenden att uträtta. Så på förmiddagen gav vi oss iväg. Jag släppte av dem vid köpcentret, sen åkte jag till Lager 157 och XXL. När mina ärenden där var avklarade åt jag lunch på Sushi Yama. De kunde göra en specialanpassad barnmeny åt mig! 



Jag hann ett par ärenden till, sen fick tjejerna plötsligt bråttom hem. 
En sak jag hittade var jättelånga godishalsband åt Penny och Roxanna!



De följde med till affären en sväng och så blev det en cache också. Det var spännande att leta men de blev besvikna på innehållet. 



De badade på kvällen, i sina nya bikinis som deras mamma köpte i fredags. Klart de måste testa dem!



Leksaker i all ära, varsin tratt var mycket roligt!



De la sig sen, jag stickade och tittade på Star Wars -The Last Jedi. Stickningen fick jag repade upp 4 cm av det sista jag gjorde, glömde byta stickor till resåren...

1 kommentar:

  1. Åh, nostalgi med sådana godishalsband :)
    Jag gillar Lager 157, handlar många baskläder där, lagom pris att slita på jobbet :)

    SvaraRadera