2020-05-10

Härlig fredagsfeeling!

Veckan gick fort och det blev fredag. Jag gillar fredagar! På jobbet hade vi bild och gjorde fina blommor att dekorera fönstrens med, nu ser det vårigt ut!



När jag kom hem fick Elvira och jag ett ryck och bakade citronkladdkakemuffins och kladdkakemuffins!



Sen kom Roxanna, hon skulle vara hos oss i helgen. 



Vi fikade muffins på altanen. 



I trädgården växer det! Snart kan jag göra rabarberpaj!



Plommonträdet blommar!


 
Äppelträdet är också på gång!



Fler tulpaner har dykt upp!





Jag tog en liten joggingtur i solskenet (och blåsten). Jag sprang 3 km på en snitttid på 7.03, vilket kändes väldigt snabbt för att vara jag. Nu är jag lite peppad på att komma under 7 minuter!



Till kvällsmat blev det grillat kött och potatisgratäng. Frågan är om vi kommer hinna föräta oss på grillat innan det blir sommar? Men det är så gott!

Sen blev det bonusavsnittet av Bäst i test och lite stickning framför serien The 100, innan jag sent omsider gick och la mig!

Jag älskar soliga dagar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar