2020-05-19

Gäster, joggning, shopping mm

I söndag förmiddags fick vi besök av vår katt- och kaninvakt Sigrid, med mamma och bror. Frank ålade med väldig fart, Sandra hade fullt upp med att jaga honom och katterna hade fullt sjå att hålla sig undan. 



Vi fikade lite!



Vi var ute och lekte också. Frank och Mathilda gosade. 



Sigrid och Vicke Vira (Elvira) lekte i lekstugan!



Sen åkte Håkan och jag och fixade våra cacher. Till lunch testade jag att göra bananpannkaka. Det smakade helt ok!



På eftermiddagen blev det en tur i skogen med syrran. Jag sprang 3 km på en snittid på 6.30! Helt otroligt för att vara jag!



Nöjd med mig själv!



Sen hämtade vi syrrans husvagn. I vanliga fall gör vi det inför Nyhem, men i år får den bara åka på besiktning. Sorgligt!



Dagens andra besök på Dollarstore blev det också, jag köpte garnmarkörer och svart färg bland annat. 



En trevlig, solig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar