2020-05-02

Första maj

Första maj var en kall och regnig och ganska trist dag. Den började ganska bra, frukost i lugn och ro och sen ut och gå/jogga med syrran. Sen åkte Elvira och jag till Ica och Dollarstore en sväng. Jag stickade lite. 

Efter lunch åkte vi och lämnade en liten överraskning till Ingmarie som har problem med en skada som inte vill läka som den ska. Tyvärr var hon inte hemma, men hon blev glad när hon kom hem!



Elvira passade på att hämta sina ridsaker, hon bestämde sig för ett tag sedan för att sluta rida. Sååå tråkigt, jag blir alldeles ledsen när jag tänker på det. 



Sen väderdeppade jag, stickade och såg på serien The Rain (passande!)



Jag tittade också på lite slow-TV, Den stora älgvandringen, men jag blev lite rastlös av det. 



På kvällen gjorde barnen tacos och sen såg vi förstås finalen i Bäst i test!

Hoppas på en mindre deppig dag idag, med bättre väder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar