2009-03-15

Härliga vinterdagar!

Eftersom jag tydligen har tid att sitta och pyssla med bloggen idag så bestämde jag mig för att skriva ett inlägg till. Har nämligen några fina bilder från några härliga vinterdagar som jag måste dela med mig av:



Den första bilden är från en kall och solig dag i januari då jag, Elvira, mamma, min syster Maria och hunden Shiro var till vårt sommarställe och promenerade/åkte spark på isen.


Nästa bild visar mina två underbara barn. Elvira drar Oskar i pulkan och båda har jättekul!




Och till slut en bild på mig och Elvira från en solig februaridag då Mathilda och vi promenerade bort till en närbelägen pulkabacke och sedan våghalsigt kastade oss utför branten :-) Att gå uppför backen var jobbigt, dock!
Dagen andra citat:
Om vi ingen vinter hade skulle våren inte vara så angenäm.
Anne Bradstreet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar