2021-07-26

Gustavsvik Lost City

Igår åkte barnen, jag, fyra av Oskars kompisar och Ingmarie till Gustavsvik och badade i deras Lost City. Egentligen bär det mig emot att bada inomhus på sommaren, men barnen ville gärna, så…

Ingmarie, Elvira och jag badade tillsammans. Vi åkte i forsen, vilket känns idag då jag slog i mig både här och där!



Bilderna är snodda från nätet…



Vi åkte flera vattenrutschkanor. I den blågulas ”trattar” hamnade vi bak och fram och kunde inte vända, det var läskigt tyckte jag!



Oskars favorit var den här, som man snurrar runt i innan man kommer ner. 



Vi avslutade med mat på KFC! Ingmarie och jag valde dock Chop chop istället!



En rolig utflykt!

När vi kom hem hade tjejerna blivit hämtade av sin mormor, så det var lugnt hemma! Tur det, för vi var rätt trötta…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar