2019-03-05

Lite fix, spel, odlingar mm

Jag glömde visa vad jag fixade i lördags. Elvira köpte en gallergrej på Lagerhaus (i julas, tror jag) och har tjatat på mig att jag ska sätta upp den. Jag har dragit mig för det länge, men till slut tog jag äntligen tag i det. 5 minuter tog det ungefär. Varför är det så ofta så?



Nu har hon fått upp bilder på den och är nöjd!



I söndags ville Oskar spela Monopol. Det är inte jättekul. 



Jag tror att vi spelade i drygt två timmar innan vi gav upp. Evighetsspel. 



Redan efter tre dagar hände det saker i odlingslådan. Tomatplantorna är på gång!



Jag avslutar med en liten inblick i hur det ser ut hemma när man inte får prata. Block att skriva i överallt och så skickas det en massa sms. Det roliga är att resten av familjen blir tysta och nästan glömmer att prata de också!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar