2019-03-21

En dag med lite av varje!

Igår skjutsade jag mamma till grannsamhället, så hon kunde ta kort till ett parkeringstillstånd. 



När vi var där kom jag på att vi skulle kolla med svärmor om hon var hemma och ville bjuda på fika. Det ville hon gärna! Det finns alltid fika i frysen hos henne, så hon kunde bulla upp en massa gott! Mamma och svärmor fick en trevlig pratstund, jag fick lyssna och skriva. 



Sedan åkte mamma och jag och kikade var Jossan bor och hur den nya skolan ser ut. Vi passade också på att köpa 25 kg pellets!
När jag kom hem satt jag ute i solen och läste. Men jag var lite rastlös, så jag tog och skruvade upp hållarna till takboxen. Den sitter fortfarande på bilen, eftersom vi ska till Ullared, så jag kunde inte testa. 



På kvällen, när jag var ute och matade kaninerna, var himlen såhär vacker!



Elvira och jag satt och myste och tog kort på oss, medan Shelly låg i den andra soffan och undrade vad vi höll på med!



En innehållsrik dag!

1 kommentar:

  1. Bra jobbat, jag vill också ordna nått t takbox /syster yster

    SvaraRadera