2019-03-31

Geocaching och fars

Håkan och jag tog en liten cachingrunda igår. 8 cacher hittade vi. Solen tittade fram lite nu och då, så det var rätt skönt!



Min cache nummer 700!!!



På kvällen åkte mamma, Pär och Irene, Stefan och Samorn, Maria och jag och tittade på min farbror och hans fru, som spelade fars. Seniorfars, till och med. 



Det var en trevlig kväll med min mamma och mina syskon med respektive. 




Maten var väl inte nåt jag älskade, skinkstek med potatiskulor, men den psssade in i tidsandan. Jag kan väl säga att majoriteten i vårt sällskap var yngre än övriga besökare. 



Det var roligt att se min farbror Lennart och hans fru agera på scen. Lennart fyller 87 i år, det är så roligt att han är så pigg. Att se honom är en sån påminnelse om pappa!



Själva farsen? Fars är inte min grej. Men lite skrattade jag. Några av skådespelarna var riktigt duktiga, andra mer osäkra. Själv tyckte jag att det hela livades upp lite när min farbror kom in, men jag kan ju vara lite partisk!

Det blev en bra dag med lite av varje!

1 kommentar:

  1. Vad kul att han är så aktiv i den åldern och att ni gemensamt åkte och tittade!

    SvaraRadera