2019-03-04

Böcker i februari

1/2 Invasion av Dean Koontz
?/2 Odjuret av Roslund & Hellström
9/2 Box 21 av Roslund & Hellström
10/2 Edward Finnigans upprättelse av Roslund & Hellström
12/2 Flickan under gatan av Roslund & Hellström
14/2 Två soldater av Roslund & Hellström
17/2 Vävarnas barn av Per Anders Fogelström
24/2 Krigets barn av Per Anders Fogelström

8 böcker. Är det inte konstigt att jag läst så lite i februari, med tanke på att jag har haft sportlov? Fast det är klart, vi var i Sälen, umgicks och somnade så fort vi la huvudet på kudden typ, pga av frisk luft och motion. Jag plöjde Roslund & Hellström, men Mathilda har en, så den får jag läsa senare. Fogelström blev det sedan, jag är så sugen på att åka till Stockholm och besöka de platser han skriver om. Jag ska fortsätta med hans serie sedan, men det kommer kanske lite annat emellan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar