2010-01-19

Vab, magsjuka...

Fick åka hem från jobbet idag för att ta hand om Oskar. Lyckligtvis kunde Mathilda hämta honom på förskolan och när jag kom hem så sov han i hennes säng. Jag har inhandlat blåbärskräm och popcorn, bäst att vara förberedd. Ska bli spännande (eller inte) att se hur stor del av familjen som insjuknar. Jag avskyr att må illa och kräkas, jag vill inte...

Det är så tråkigt att vara hemma när barnen har magsjuka också, det är ju inte direkt någon som vill komma på besök.

Dagens citat:
Egoisten är en fullt normal person.

2 kommentarer:

  1. vitpepparkorn är ett tips! tror man ska svälja ca 6 st. hoppas du klarar dig, det är ju ingen som erbjuder sig att hjälpa till med barnen när man är magsjuk! Hälsn Laila

    SvaraRadera
  2. oh stackars honom! Och stackars er! Det är vidrigt med magsjuka! Hoppas ni klarar er!

    Ja, detta med artickeln. Detta är inget problem för Stefan och mig. Han skulle aldrig tvinga mig eller tjata. Det handlar nog mer om mig och om jag kommer ångra mig framöver... Ja, ja, tiden får utvisa =)
    HOppas ni får må bra! Kramar Mia

    SvaraRadera